6 مزیت استفاده از شرکتهای خدمات پشتیبانی شبکه

یکشنبه 21 مرداد 1397 07:08 ب.ظنویسنده : رایان پشتیبان

 

6 مزیت استفاده از شرکتهای خدمات پشتیبانی شبکه

در این مطلب از سایت رایان پشتیبان می خواهیم در مورد 6 مزیت استفاده از شرکتهای خدمات پشتیبانی شبکه برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم . معمولا این گونه سیستم ها مشکلاتی هم در پی دارند و نیاز به یک سیستم پشتیبانی حرفه ای برای پشتیبانی آنها نیاز است، که در صورت مشکل به انها مراجعه کنیم و نسبت به خرابی به وجود آمده با آنها صحبت کنیم، در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد مزیت های خدمات پشتیبانی برای شما خواهیم گفت، همراه ما باشید.

6 مزیت استفاده از شرکتهای خدمات پشتیبانی شبکه

قدمت فعالیت خدمات پشتیبانی شبکه به چندین سال می رسد. ولی ، در طول این چند سال، تعداد بالایی از سازمان ها و شرکت ها ، تنها به تیم های فناوری اطلاعات درون سازمانی خود اتکا می کنند و امور وابسته و کنترل فناوری را تنها به عهده این اشخاص قرار می دهند. به تازگی، گروه صنعت فناوری پژوهشی ، محاسباتی را به پایان رسانده اند که نتیجه ی آن حاکی از وقوع یک تغییر در این گرایش سازمان ها می باشد؛ چرا که به مرور زمان، شرکت ها و سازمان ها با امتیازهای و ارزش های برون سپاری فناوری اطلاعات آشنا خواهند شد و آنها را به رسمیت می شناسند. بیشتر از دو سوم از سازمان هایی و شرکت ها که در آن پژوهش مورد بررسی قرار گرفته بودند، در طول 12 ماه اخیر، آغاز به عقد قراردادهای مقاطعه در زمینه ی پشتیبانی فناوری اطلاعات کاری کرده بودند. این کارشناسان فناوری اطلاعات، بازه ی از خدمات فناوری اطلاعات را در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار می دهند. از بین این خدمات می توانیم به مورد های پایین اشاره کنیم:

  • بازیابی اطلاعات و تهیه ی پشتیبان
  • مدیریت بر شبکه
  • کنترل ارتباط با مشتری و ذخیره سازی اطلاعات
  • هاستینگ ایمیل
  • بازرسی رعایت قوانین HIPAA

چنان چه شما صاحب یک بنگاه کسب و کار می باشید ، ممکن است به استفاده از تخصص و بهره برداری تأمین کننده های خدمات پشتیبانی شبکه برای بیشینه سازی احتمال موفقیت در سازمانتان علاقمند هستید. در ادامه 6 امتیاز بدست آمده از همکاری با تأمین کننده های خدمات پشتیبانی شبکه را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱.فرآیندهای مدیریتی

همکاری کردن با خدمات پشتیبانی شبکه به شما این امکان می دهد تا خود را بر امور اصلی شرکت، یعنی کسب و کار، متمرکز سازید. در این وضعیت، سایر مسائل و مشکلات مرتبط به ایمیل ها و کامپیوترها و برای شما اهمیتی ندارند. یک خدمات کاردان و آگاه، مسئولیت امور مرتبط به هاستینگ وب و ایمیل، ذخیره ی کردن داده ها، مواظبت  از سرورها و شبکه و هم چنین بازه ی گسترده ای از کار فنی دیگر را برعهده می گیرد. در این وضعیت ، فکرتان آسوده است که مسئولیت کار مدیریت شبکه برعهده ی یک فرد مجرب و کار بلد شپرده شده است و شما می توانید تمرکز خود را بر تجارت اصلی خود قرار دهید.

۲.کم کردن وقت بیکاری کارمندان

هیچ یک از رئیسان بنگاه های کسب و کار تمایلی ندارد که کارکنانش، به دلیل قطع شدن اینترنت یا مشکلات فنی در قسمت فناوری اطلاعات، زمان طولانی از وقت خود را در آبدارخانه و سالن های غذاخوری هدر دهند. هدر زمان و بیکاری، یکی از علت های کاهش رشد و سود آوری می باشد. به تازگی، گزارش یک نظرسنجی از ۲۰۰ کمپانی دراینفورمیشن ویک به چاپ شده است که نشان می دهد نواقص و  مشکلات فناوری اطلاعات، باعث به کم شدن ۲۶۵ میلیارد دلار از درآمد همه ی سازمان ها و ارگان ها می شود. به طور متوسط، از کار افتادگی تجهیزات و نواقص فناوری اطلاعات در سازمان ها، در طول سال بالغ بر ۱۵۰.۰۰۰ دلار خسارت به آن ها وارد می کنند. بیشتر بنگاه های تجاری، از توانایی مالی لازم برای این مقدار خسارت ها را ندارند.

۳.تهیه بودجه ی فناوری اطلاعات

قمت ها و هزینه های فناوری اطلاعات، قابل پیش بینی نیستند. هر موقع، سیستم ها احتمال دارد کامپیوترها از کار بیافتند یا دچار مشکل شوند؛ در نتیجه، هزینه های زیادی به شما وارد می کند که بودجیـتان تحت تأثیرات منفی قرار می دهند. در همین حال، فرآیند آموزش و استخدام نیروهای درون سازمانی هم خیلی هزینه بر است.

۴.پیشرفت در حوزه ی تخصص و ظرفیت

همکاری کردن با خدمات پشتیبانی شبکه، قابلیت به شما این امکان را می دهد که به یک تیم بزرگ از متخصصان حرفه ای دسترسی داشته باشید. بیشتری مدیران سازمان ها و کمپانی ها ، برای کنترل شبکه های خود به کارکنان داخل سازمان یا مشاوران تکیه می کنند. مهم نیست که هر کدام از این اشخاص چگونه و چقدر آموزش دیده است، سطح دانش و تخصص آن ها به حدی است که سطح تخصص و دانش یک تیم بزرگ تر نخواهد بود. یک شرکت تأمین کننده ی خدمات پشتیبانی شبکه ، کارمندانی آموزش دیده دارد که تازه ترین مدارک فنی مایکروسافت و سایر تصدیق نامه ها را دریافت نموده اند.

۵.رعایت قوانین

بازار، در حال رشد است. درک کامل و شناخت قوانین در حال تغییر و هم چنین مقررات در حال رشد، برای افرادی که مدیریت یک شرکت یا سازمان را برعهده دارند، احتمالا سخت باشد. برای مثال، چنان چه شما در صنعت داروسازی در حال کار باشید، می بایست در مورد قانون منتقل کردن و جواب گوی الکترونیکی بیمه ی سلامت یا HIPAA، اطلاعات لازم را داشته باشید. بیشتر صنایع دیگر هم قوانین و مقررات ویژه خود را برای سیستم های فناوری اطلاعات مفروض می دارند. شما نباید در این محیط ناآرام و پرتلاطم ، سردرگم شوید. به این معنی، باید با یک تأمین کننده ی خدمات فناوری اطلاعات همکاری داشته باشید تا ایشان بتوانند شما را در امر آشنایی و تقید به مقررات و قوانین جاری، یاری رسانند.

۶.تأمین امنیت کسب و کار

هر سازمان یا شرکت ، حجم قابل ملاحظه ای از داده های محرمانه و شخصی را مواظبت می کند که می بایست تحت حفاظت و مراقبت جدی قرار داشته باشند؛ از بین این داده ها می توانیم به فایل های ویژه پرسنل، داده های مالی و سوابق مشتریان اشاره کنیم. در زمان الان، میزان حملاتی که از طرف هکرها و سایر جنایت کاران سایبری متوجه سازمان یا شرکت شما ست، نسبت به گذشته بیشتر شده است. به علاوه، مسائلی دیگری مانند نقص خطاهای انسانی ، سخت افزاری، و مشکلات طبیعی هم این داده های محرمانه را در خطر قرار می دهند. شما، به عنوان یک مدیر یک بنگاه تجاری، دانش و زمان لازم را برای مراقبت دائم و اِعمال نظارت بر داده و حفاظت از آن ها در مقابل مشکلات ذکر شده را ندارید. در این شرایط می بایست از کارشناسان خدمات پشتیبانی از شبکه ها و فناوری اطلاعات در خواست کمک کنید.

منبع


آخرین ویرایش: - -

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر